Voor een rebranding campagne wilden De Vos Ergo, een leverancier van ergonomische werkplekken, alles op de schop gooien. De website, huisstijl en zo ook hun beeldmerk. Digital marketing bureau Onetomarket kwam naar Beeldscherp met de vraag om hierbij te helpen.Â
Â
Deze productie was een samenwerking met een creative director, een artdirector en het digital marketing bureau. Beeldscherp heeft de expertise en de totaaloplossing geleverd voor het videodeel van deze rebranding campagne.Â
Opdrachtgever: De Vos Ergo
Bureau: Onetomarket
Soort productie: Campagne
Doelgroep: Grotere MKB-bedrijven
Duratie video: 30 seconden
Inzet: Marketing
Na de briefing heeft Beeldscherp een filmplan opgesteld. Het vinden van zaken zoals een film locatie en de passende modellen heeft Beeldscherp in gefaciliteerd. Ook hebben we ons netwerk ingezet om een fotograve te vinden die de campagne op passende wijze kon fotograferen.
Â
In totaal heeft Beeldscherp vijf video’s opgeleverd in verschillende beeldverhoudingen. Deze zijn verspreid over de sociale media kanalen van de opdrachtgever. Ook zijn ze geplaatst op de website.Â
”Beeldscherp is onze vaste video productiepartner. Voor allerlei klanten; van het Rijksmuseum tot het Amsterdamse UMC. Met name zijn we tevreden over de flexibiliteit, betrouwbaarheid en vindingrijkheid van het team. Tijdens de voorbereiding, op set maar vooral ook tijdens de postproductie.”
Quinten de Beet.
Managing Director
VR Owl
Hoe kunnen wij jou helpen? We komen graag een keer op de koffie. Of laten we elkaar beter leren kennen met een videocall.