Een busje vol comedians die het land door rijd. Dat is het concept van Grappige zaken, een impresariaat van comedians. Zo stonden ze ook in de zomer van 2022 in het openlucht theater De Kersouwe, in Heeswijk Dinther.Â
Â
Beeldscherp werd gevraagd, ter promotie van dit concept, om een aftermovie te maken van deze zaterdag avond. Het doel van deze video is om enerzijds kaartverkoop van dit concept bij toekomstige optredens te stimuleren. Anderzijds is de video bedoelt om dit concept vaker verkocht te krijgen bij (openlucht) theaters.
Opdrachtgever: Grappige Zaken
Soort productie: Corporate | Aftermovie
Doelgroep: Theatergangers en theaterbookers
Duratie video: 1 minuut en 15 seconden
Inzet: Marketing
De sfeer vangen van zo’n avond. Dat is de essentie van deze opdracht. De nervositeit van de comedians vangen voorafgaand. De plezier die het publiek heeft tijdens de show. De sfeer van een leuke avond.Â
Â
Beeldscherp heeft in de montage een creatieve twist gegeven aan dit project. Met een retro intro scene pakt de aftermovie direct de aandacht. Door onopvallend in en rondom het publiek te lopen hebben we de échte emotie van de avond kunnen vangen. Het leveren van een lach op de gezichten van mensen; dat is wat comedians willen. Én dat is ze gelukt. En wij hebben dit vastgelegd.
”Beeldscherp is onze vaste video productiepartner. Voor allerlei klanten; van het Rijksmuseum tot het Amsterdamse UMC. Met name zijn we tevreden over de flexibiliteit, betrouwbaarheid en vindingrijkheid van het team. Tijdens de voorbereiding, op set maar vooral ook tijdens de postproductie.”
Quinten de Beet.
Managing Director
VR Owl
Hoe kunnen wij jou helpen? We komen graag een keer op de koffie. Of laten we elkaar beter leren kennen met een videocall.